
Wcale nie trzeba epatować żenującym tytułem, jak robi to „Super Express”, by przyciągnąć uwagę. „The Economist” pokazuje, jak w prosty sposób graficzny można wyrazić obawy, żart, a nawet prześmiewczość bohatera. Wystarczy tylko nie iść najmniejszą linią oporu i… mieć trochę oleju w głowie.

Kolejny tydzień, kolejna rewelacyjna okładka weekendowego dodatku do "Gazety Wyborczej". Tym razem bohaterką "WO" została Michalina Wisłocka, o której film w kinach już od najbliższego piątku. Ilustrację wykonał oczywiście niezawodny Bartek Arobal.

To nowy magazyn w tematyce kultura / moda, który może się pochwalić naprawdę ciekawym wydaniem: prócz nietypowej typografii oraz kosmicznych lub przeedytowanych zdjęć oraz obszernych tekstów dostajemy w środku zestaw... naklejek.

Gazeta poświęcona gospodarce, biznesowi i giełdzie w swoim niedawnym wydaniu postanowiła promować stronę internetową dziennika, a więc skopiowała układ graficzny, w poszczególne pola dodając tematy z wydania papierowego. Wyszło ładnie i pomysłowo.

Kanadyjski magazyn poświęcony niezależnej kulturze i sztuce. Ostatni numer postanowili w pełni poświęcić szalonym latom 80. i 90. Wielki plus za wyłaniającą się Cicciolinę - uwielbiam!

"Superak" robi wszystko, by zdobyć tytuł najbardziej plugawego tytułu. Najpierw epatował zdjęciami ciężko chorego Wojciecha Młynarskiego, a teraz w obrzydliwy sposób traktuje rzekomy romans przewodniczącego .Nowoczesnej oraz posłanki tej partii. Tanie to, brzydkie i naprawdę niskie - nawet jak na tabloid.

Na okładce tygodnika widzimy Donalda Trumpa ucharakteryzowanego na George'a Washingtona w słynnym obrazie Gilberta Stuarta Williamstowna. Czy 45. prezydent będzie tak samo znaczący, jak pierwszy, zwany "ojcem Ameryki"?