Niedługo po tym, jak marka Off-White zaprezentowała swój pokaz na wybiegu na sezon jesień/zima 2023 podczas Paryskiego Tygodnia Mody, marka wypuściła kampanię wiosna/lato 2023 — zaprojektowaną przez Ibrahima Kamara.
Stworzona przez Thibaut Grevet i opracowana we współpracy ze scenografem Ibbym Njoyą i Nicolasem Huchardem kampania ma na celu uczczenie „życia i nowych początków”, łącząc jednocześnie elementy spuścizny projektowej Virgila Abloha z projektem kolekcji.
Kolekcja jest spojrzeniem na dwa różne wymiary, dzięki kontrastującym tłem. Można tu zaobserwować wprowadzanie odzieży wyraźnie w trakcie tworzenia, np. przez czarne garnitury wykonane z białymi szwami w celu odtworzenia kredy krawieckiej. W kolekcji wyróżniają się także stylizacje modelująće sylwetkę dzianinowymi bluzkami i spódnicami, a także mini sukienki inspirowane motocrossem z koronkowymi wycięciami.
Okulary przeciwsłoneczne są bardzo ważnym elementem w tej kolekcji. Katoka i Volcanite zostały zaprezentowane po raz pierwszy na wybiegu. Kontynuując dziedzictwo marki w zakresie rzeźbiarskich, oversize’owych modeli, nowe oprawki są dostępne w eleganckich, chromowanych odcieniach, które płynnie łączą matowe i metaliczne tekstury.