Kendall Jenner
Kendall bierze właśnie udział w sesji zdjęciowej dla „Vogue’a” z…Justinem Bieberem. Straszliwy chłopiec muzyki popularnej urósł i ma już za sobą udział w kampanii bielizny oraz, niestety, jeansów CK, co wzbudziło sporo kontrowersji. Dom mody nie przejął się jednak krytyką i brnie w mało wyrafinowaną kulturę masową, próbując ją nieco uszlachetnić. Jenner prezentuje się więc w sesji Kleina całkiem „przyzwoicie”, upozowana na nieco nieśmiałą, ale seksowną i wolną kobietę. Reklamy jeansów CK zawsze charakteryzowały się zamiłowaniem do wyzwolenia seksualnego, wolności oraz nonszalanckiej młodości, która zamiast sztywnej elegancji wybiera wygodny, przylegające do ciała jeans. „Kardashianka” wypada poprawnie, ale nie ma w sobie „tego czegoś”, co prezentowały Brooke Shields czy Kate Moss.
Młodziutka, 15-letnia Shields zrobiła furorę naturalną, świeżą urodą, ale zaszokowała lolitowatym wiekiem i wyzywającym stylem kampanii. Mimo sporów, to właśnie sesja i spot z 1980 roku z Brooke do dzisiaj symbolizują markę CK.
Kate Moss
Następczynią Brooke w kampanii jeansów była w 1992 roku Kate Moss, która, mimo nagości, zachowała dziewczęcy, niemal niewinny urok. Jej zmysłowa sesja odwoływała się do stylu aktu w niewulgarny, delikatny sposób.
Kate Moss i Jamie Dornan
„Dorosła” Moss wróciła do promowania jeansów CK w 2006 roku. Partnerował jej niesławny Christian Grey, czyli model Jamie Dornan, który pojawił się również w kampanii u boku Evy Mendes w 2009 roku.
Jamie Dornan i Eva Mendes
Kendall Jenner nie zapisze się zapewne tą kampanią w historii mody. Jej udział w promocji jeansów jest jednak znamienny dla roli social mediów w przemyśle modowym i dla kondycji popkultury.
Możecie prześledzić uporządkowane chronologicznie kampanie CK tutaj.