MODA

New York Fashion Week hitem Instagrama

22.09.2015 Redakcja Fashion Magazine

New York Fashion Week hitem Instagrama

Zakończony tydzień mody w Nowym Jorku był najbardziej obecnym i akcentowanym na Instagramie fashion weekiem. Zestawienia przygotowane przez platformę społecznościową wykazały, że blisko 26 milionów osób nawiązało ponad 200 milionów instagramowych interakcji w okresie od 10 do 17. września, czyli w trakcie trwania imprezy.  To prawie dwa razy więcej niż w lutym, kiedy to NYFW jesień-zima 2015 zanotował na Instagramie 85 milionów interakcji.

Jedno z największych niespodzianek to także zdjęcie, które zanotowało największą liczbę polubień. Okazuje się, że z modą ma niewiele wspólnego i należy do amerykańskiej piosenkarki Seleny Gomez. Zdjęcie gwiazdy w skórzanym kombinezonie przed prezentacją kolekcji Polo Ralph Lauren otrzymało 1,5 miliona (!) „lajków”.

Na drugim miejscu znalazła się Kim Kardashian, której zdjęcie przedstawiające fotografującą na backstage’u córkę, zebrało 1.2 miliona polubień. Na podium znalazła się także młodsza siostra celebrytki, Kendall Jenner, której fotografię z wybiegu Givenchy polubiło 1.1 miliona użytkowników.

Zaskoczenia nie było jeśli chodzi o najpopularniejszy na Instagramie pokaz. W tej konkurencji nie miało sobie równych Givenchy, w tyle zostawiając takie marki jak Coach, Yeezy i Alexander Wang.