Świętujemy wieloletnie uwielbienie Matthieu Blazy’ego dla kultowej supermodelki, Kate Moss.
Matthieu Blazy jest fanem Kate Moss odkąd odkrył internet. Ma to więc sens, że za jego rządów w Bottega Veneta marka musiałaby w jakiś sposób upamiętnić kultową supermodelkę i ten dzień w końcu nadszedł.
Przybywając w formie dedykowanego fanzina i dołączając do istniejącego asortymentu książek marki na sezon lato 2023, najnowsze przedsięwzięcie Venety łączy kolaże i zdjęcia z nastoletnich lat Blazy’ego, świętując jego „wieloletnie uwielbienie dla Kate Moss”.
„Kate Moss była pierwszym hasłem, które wyszukałem w Google”, wyjaśnia dyrektor kreatywny Matthieu Blazy. „Pierwszym zdjęcie, które wydrukowałem na rodzinnej drukarce? Kate Moss. Ilekroć słyszę modelka, myślę o Kate, ponieważ jako nastolatek szukałem głównie jej zdjęć. To dźwięk, z którym zawsze będę się z nią identyfikować. Stała się moją osobistą ikoną”, kontynuuje.
Otwierając się na temat procesu tworzenia zina, Blazy dodał: „Dla mnie była to bardzo poważna czynność nastolatka, która stała się codziennym terminem w domu. Jeśli robiłem moją „Kate Moss”, oznaczało to, że byłem w trakcie kolekcjonowania zdjęć. To hobby stało się rodzajem edukacji. Ten zin jest hołdem złożonym Kate i stronom segregatora, który zdefiniował moje dojrzewanie”, dodał.