brak kategorii
Nowy zapach Serge’a Lutensa pachnie jak… mleczne zęby, które właśnie wypadły
20.11.2017 Michalina Murawska
Lutens jest wybitnie utalentowanym kreatorem perfum. Jego pionierska linia kosmetyków i towarzyszące im zdjęcia kampanii dla Diora w latach 70 . oraz przełomowa kreacja w Shiseido, które dzięki niemu zdobyło status kultowej japońskiej marki kosmetycznej na świecie tylko potwierdzają jego niesamowitą kreatywność. Pracując właśnie w Shiseido, Lutens stworzył swój pierwszy zapach Nombre Noir w 1982 roku, a dziesięć lat później jeden ze swoich najsłynniejszych zapachów, czyli Féminité du Bois. Ten ostatni był inspirowany wycieczką do Marrakeszu, gdzie zainspirował go kawałek cedru w pracowni stolarki. Féminité du Bois, składający się w 60% z drewna, jest bestsellerem marki Lutensa uruchomionej we wsparciu Shiseido w 2000 roku. Z upływem lat zapach stał się dla Lutensa mostem między obrazami i słowami. W skład serii Noire wchodzi 17 zapachów, które zaczyna się od Féminité du Bois jest jednym z 17 zapachów wchodzących w skład serii Noir, która właśnie została wzbogacona o nową, unikatową propozycję.