Tory Burch wydała nową kolekcję perfum o nazwie „Essence of Dreams”. Pięcioczęściowa kolekcja „Essence of Dreams” powstała we współpracy z wiodącymi światowymi perfumiarzami Shiseido.
Zespół był w stanie odzwierciedlić podejście Tory Burch do perfum poprzez jej filozofię projektowania obejmującą odnowione klasyki połączoną z nieoczekiwanymi kontrastami. Zapach jest skomponowany z wysokiej jakości roślin i olejków eterycznych. W kolekcji każdy zapach miesza się ze świeżymi, inspirowanymi naturą nutami, od mocnych i czarujących po żywe i orzeźwiające.
Każdy zapach jest powiązany ze snem i uczuciem: „Divine Moon” oznacza pokój, „Electric Sky” oznacza wolność, „Mystic Geranium” oznacza radość, „Cosmic Wood” oznacza magię, a „Sublime Rose” oznacza miłość .
Każdy zapach jest powiązany ze snem i uczuciem: „Divine Moon” oznacza pokój, „Electric Sky” oznacza wolność, „Mystic Geranium” oznacza radość, „Cosmic Wood” oznacza magię, a „Sublime Rose” oznacza miłość .
Klient jest zachęcany do tworzenia własnych zapachów, a mianowicie do mieszania, nakładania warstw i nasycania ich własnymi marzeniami i intencjami. „Zawsze fascynowały mnie zapachy, sposób, w jaki mogą łączyć nas ze wspomnieniami i inspirować emocje”, mówi Burch w komunikacie prasowym. „Chciałam stworzyć piękne, podnoszące na duchu zapachy, które przypominają nam o podążaniu za marzeniami i wyobrażaniu sobie świata nieskończonych możliwości”, dodaje.
Z okazji premiery kolekcji. Burch zaangażował zespół twórców, którzy stworzyli wizualizacje kolekcji, w której wystąpiła modelka Imaan Hammam. Opracowana przez Atelier Franck Durand i nakręcona przez Olivera Hadlee Pearcha kampania „Essence of Dreams” jest odą do wspólnych marzeń i wyobraźni.
Z okazji premiery kolekcji. Burch zaangażował zespół twórców, którzy stworzyli wizualizacje kolekcji, w której wystąpiła modelka Imaan Hammam. Opracowana przez Atelier Franck Durand i nakręcona przez Olivera Hadlee Pearcha kampania „Essence of Dreams” jest odą do wspólnych marzeń i wyobraźni.