Dom mody Etro ogłosił, że Marco De Vincenzo został nowym dyrektorem kreatywnym kolekcji damskich, męskich oraz home.
Mianowanie De Vincenzo na dyrektora kreatywnego włoskiej luksusowej marki modowej będzie wiązać się z pokazem kolekcji spring/summer 2023, która zadebiutuje we wrześniu 2022 r. podczas Tygodnia Mody w Mediolanie.
De Vincenzo to ekscytujący wybór dla firmy Etro, założonej przez Gerolamo Etro. Po współpracy z linią akcesoriów Fendi i wypuszczeniu własnej marki odzieży damskiej w 2009 roku, De Vincenzo otrzymał pierwszą nagrodę w konkursie talentów Altaroma i Vogue Italia „Who is on Next?”
Jego doświadczenie w połączeniu z dbałością o kolor i druk sprawia, że De Vincenzo jest ekscytującym i inspirującym wyborem dla dyrektora kreatywnego Etro. Jak ujął to Fabrizio Cardinali, dyrektor generalny Etro: „Dzięki swojej wrażliwości na kolory, nadruki i tkaniny jesteśmy pewni, że Marco będzie w stanie w najlepszym razie przełożyć niezwykłe dziedzictwo Etro na nowe interpretacje dla kolekcji różnych marek, a także nadać nowy impuls do świata akcesoriów.”
De Vincenzo to ekscytujący wybór dla firmy Etro, założonej przez Gerolamo Etro. Po współpracy z linią akcesoriów Fendi i wypuszczeniu własnej marki odzieży damskiej w 2009 roku, De Vincenzo otrzymał pierwszą nagrodę w konkursie talentów Altaroma i Vogue Italia „Who is on Next?”
Jego doświadczenie w połączeniu z dbałością o kolor i druk sprawia, że De Vincenzo jest ekscytującym i inspirującym wyborem dla dyrektora kreatywnego Etro. Jak ujął to Fabrizio Cardinali, dyrektor generalny Etro: „Dzięki swojej wrażliwości na kolory, nadruki i tkaniny jesteśmy pewni, że Marco będzie w stanie w najlepszym razie przełożyć niezwykłe dziedzictwo Etro na nowe interpretacje dla kolekcji różnych marek, a także nadać nowy impuls do świata akcesoriów.”