Luksusowa marka Swarovski bardzo poważnie podeszła do swojego rebrandingu. Zmieniła się dyrektor kreatywna, zmienił się logotyp, a także butiki. Jeden z nich został właśnie otwarty w Mediolanie, a fani kosztownej marki mogą już teraz obserwować zmiany. Jak wygląda nowy Swarovski? Jest bogato, baśniowo i… słodko!
23 lutego w Mediolanie, w będącej atrakcją turystyczną Galerii Vittorio Emanuele, otwarty został butik Swarovski, który wcześniej przeszedł gruntowną rearanżację. W nowych bogatych i wymyślnych wnętrzach trudno dziś rozpoznać wcześniejszą wersję sklepu. Giovanna Engelbert, nowa dyrektor kreatywna marki zadbała, by salon wyglądał jak jedna z ilustracji do najpiękniejszych baśni, dlatego wnętrze wypełnione złotymi półeczkami, przywodzi na myśl odpieczętowane opakowanie czekoladek. Nowy wygląd sklepu jest również nawiązaniem do nowej kampanii drogiej marki i nowego wizerunku Wonderlab. „Wonderlab to miejsce, gdzie spotykają się nauka i magia, gdzie zderzają się ze sobą ekstrawagancja i elegancja; to uczucie zachwytu, którego powinni doświadczyć wszyscy ” – wyjaśniła Giovanna Engelbert.
Wizyta w nowym salonie marki Swarovski w Mediolanie będzie na pewno obowiązkowym punktem każdej wycieczki. Żywa kolorystyka zachowana w złocie, żółci i pomarańczu przywodzi na myśl legendarne włoskie kawiarnie w stylu retro, wrażenie dopełniają miniaturowe półki (oczywiście złote), które do złudzenia przypominają złotko z opakowania czekoladek. Wszystkie półki stworzono na kształt ośmiokątów – to nowy symbol marki, który wraz z łabędziem tworzy logo. Kompozycja ta ma symbolizować odrodzenie, a także jest bezpośrednim ukłonem w stronę fasetowanego kryształu oraz kunsztu historycznej marki.