Sam flakonik perfum podpowiada nam jak powinnna wyglądać dziewczyna według domu mody Carolina Herrera. Butelka ma kształt niebotycznie wysokiej, czarnej szpilki, a nie od dziś wiadomo, że nic tak nie dodaje kobiecie pewności siebie jak dziesięciocentymetrowy obcas. Styl domu mody jest, choć pozornie surowy, równie kobiecy – czarna, długa spódnica i biała koszula, która jednocześnie potrafi być seksowna i nobliwa, to kwintesencja ponadczasowego stylu Caroliny Herrery. Nic więc dziwnego, że na ambasadorkę marki firma wybrała modelkę, filantropkę, pewną siebie kobietę, która nie tylko wygląda perfekcyjnie, ale też ma coś do powiedzenia (co nie jest oczywiste w świecie celebrytów). Karlie Kloss, bo o niej mowa, fantastycznie wypada w roli muzy perfum Good Girl.
To nie koniec wielkich nazwisk stojących za nowymi perfumami. Autorką ich jest genialna kreatorka – Louise Turner, twórczyni niektórych zapachów Chloe, Diora, Roberta Cavalli i Thierry Muglera. Tym razem, stworzyła zapach spójny z DNA amerykańskiego domu mody – klasyczny i drapieżny jednocześnie. Słodki jaśmin, mocna tuberoza, aromatyczne kakao i zmysłowy bób tonka to, naszym zdaniem, kompozycja idealna na letnie i jesienne wieczory.
Autorem zdjęć ambasadorki Good Girl Karlie Kloss, jest legendarny fotograf Mario Testino.
Na zakończenie, cytat Marilyn Monroe znaleziony na stronie Caroliny Herrera, z którym zgadzamy się w 100 procentach: „Daj dziewczynie właściwe buty, a podbije cały świat!”