Converse i Comme des Garçons po raz kolejny spotykają się, aby wspólnie stworzyć nową kolekcję trampek.
Współpraca modowych gigantów obejmuje wersje hi i lo sneakersów Converse 70 w kolorze białym i czarnym z dobrze znanym logo Comme des Garçons w kształcie serca z oczami. W ramach projektu marki nawiązały współpracę z dyrektorami kreatywnymi Ronnie Cooke Newhouse i Karlem Bolanderem, a także fotografem mody Craigiem McDeanem. W kampanii modele trampek są fotografowane na eleganckim czerwonym tle, ułożone jeden na drugim.
Converse regularnie przez cały rok współpracował z różnymi markami modowymi i projektantami. Tylko w zeszłym roku marka obuwnicza połączyła siły z Rickiem Owensem w celu stworzenia kolekcji masywnych tenisówek oraz współpracowała z Kim Jonesem przy jego własnych wersjach Chuck 70, które zadebiutowały w kwietniu ubiegłego roku.
Nowa kolaboracja Converse x Play Comme des Garçons Chuck 70 jest dostępna w sklepach Comme des Garçons i Dover Street Market na całym świecie, a także u wybranych sprzedawców detalicznych. Wszystkie modele są sprzedawane w sprzedaży detalicznej za 150 USD.