MODA

Nowa wersja „The Look” według Roxette i KappAhl

25.06.2015 Redakcja Fashion Magazine

Nowa wersja „The Look” według Roxette i KappAhl

Tytuł nowo nagranego przeboju z roku 1989, który stał się dla Roxette przepustką do kariery w Stanach Zjednoczonych, stał się inspiracją dla wszystkich jesiennych kampanii KappAhl. Ich motywem przewodnim jest osobowość i styl – The Look.

„Nagranie całkowicie nowej wersji utworu “The Look” było kuszące, ale zarazem było to duże wyzwanie. Bardzo cieszy nas współpraca właśnie z KappAhl, który oboje bardzo cenimy. Muzyka popowa i moda są ze sobą nierozerwalnie połączone. Liczy się ekspresja i emocje, odwaga i troska”, mówi Per Gessel, frontman zespołu Roxette.

The Look to łącznie pięć kampanii, które stopniowo będą ukazywać się jesienią. Zostały podzielone tematycznie i występować będą pod nazwami: „The Chic Denim Look”, „The Always Black Look”, „The Must – have Look”, „The Wellbeing Look” oraz „ The Hot Look”. Pierwsza z nich – „The Chic Look” swoją premierę będzie miała  już 24 sierpnia.