MODA

Nowa odsłona ekologicznej linii Go For Nature w CCC

28.07.2021 Fashion Post

Nowa odsłona ekologicznej linii Go For Nature w CCC

Zrównoważona produkcja, optymalizacja zużycia energii i wody, ekologiczne materiały – tak powstaje linia Go For Nature. CCC stawia kolejny krok w dobrym kierunku.

Przeglądając ofertę CCC, natrafiamy na produkty oznaczone specjalnymi etykietami. Leather Working Group oznacza, że dodatki wytworzono ze skór z ekologicznych garbarni, dochowujących najwyższej staranności w zakresie ochrony środowiska i wydajności w procesie produkcyjnym. Znaczek Water Based PU wskazuje na użycie materiałów z recyklingu, biodegradowalnych, stworzonych zgodnie z zasadami ochrony środowiska. Produkty z takim certyfikatem nie zawierają szkodliwych substancji, surowców zwierzęcych. ani związków chemicznych. Do ich produkcji potrzeba niewiele wody i energii. Podczas wytwarzania surowca do powietrza emitowana jest jedynie para wodna. Dzięki temu produkcja nie zanieczyszcza powietrza ani gleby. Oznaczenie Recycled plastic bottles świadczy o tym, że rzeczy wykonano z plastikowych butelek z recyklingu. Taka metoda jest mniej energochłonna, redukowana jest też emisja dwutlenku węgla.

Za sesję linii Go For Nature odpowiedzialny był berliński fotograf Dan Beleiu, który wcześniej pracował dla takich marek jak Loewe, czy Uterqüe oraz magazynów „Interview”, „Numéro”, czy chińskiego „Vogue’a”.

W linii damskiej pojawiły się buty na każdy sezon – od lakierowanych mokasynów do biura, przez weekendowe sneakersy i trampki, po monochromatyczne botki na chłodniejsze dni. W kolekcji dla niego dominują trapery, miękkie sneakersy albo buty sportowe w stylu retro. Równie uniwersalna jest oferta dziecięca z botkami boho, traperami na wielkie wyprawy i wygodnymi sneakersami.

Linia Go For Nature jest dostępna w sklepach stacjonarnych CCC, na ccc.eu oraz w aplikacji.

Zdjęcia: Dan Beleiu
Modelki i modele: Betty, Evelina, Bilel, Alicja, Franek, Kaja, Piotr
Stylizacja: Michał Koszek
Makijaż: Wilson
Włosy: Piotr Wasiński
Scenografia: Anna Szczęsny
Marketing Director: Katarzyna Krawczyk / CCC
Art Director: Maria Mastalerz / CCC
Produkcja: Bartosz Majkowski / CCC
Dom produkcyjny: Papaya Films