MODA

Nowa muzyczna kampania Jenny Fairy na jesień-zimę 2022

05.09.2022 Fashion Post

Nowa muzyczna kampania Jenny Fairy na jesień-zimę 2022

Jenny Fairy Records to nowa kampania marki na jesień-zimę 2022. Dzięki niej nadchodzące miesiące pełne będą gorących rytmów porywających do tańca. 

Jenny Fairy Records

Nowa kampania Jenny Fairy przepełniona jest tanecznymi rytmami i hiszpańskimi nutami. Sensualna oprawa nie daje nam usiedzieć w miejscu, przez co „Jenny Fairy Records” jest najgorętszą kolekcją tego sezonu. Marka stawia na najsilniejsze trendy tego sezonu, uzupełniając swoje najnowsze modele w masywne obcasy i kilkucentymetrowe podeszwy. Platformy rozgościły się na botkach, retro mokasynach, czy kozakach, bez wątpienia gwarantując stabilną podstawę do tańca. Lśniące kozaki za kostkę czy masywne kowbojki będą mocnym akcentem jesiennych stylizacji. Na tle stonowanych barw uwagę przykuwa też intensywny róż i soczysta pomarańcz botków, które podbiją look w stylu barbiecore. Stylową kolekcje obuwia uzupełniają akcesoria – plecaki i torebki, silnie osadzone w klimacie lat 2000. Ulubiona marka influencerek w tym sezonie serwuje supermodne wiązania i pikowania, uzupełnione o biżuteryjne akcenty.

Za zdjęcia do kampanii osadzone w stylistyce y2k odpowiedzialny jest francuski fotograf Nickolas Lorieux. Przed obiektywem światowe modelki: Olivia Vinten, Jordan Daniels, Janet Chinyere Jumbo, Vakare Steputyte. Do ich grona dołączyła również zmysłowa Paloma Elsesser. Sensualny taniec uchwycił Alvaro Colom, który do tej pory odpowiadał za kampanie Louis Vuitton i Burberry.