MODA

Nowa marka Beyoncé

26.11.2015 Redakcja Fashion Magazine

Nowa marka Beyoncé

Sir Philip Green, właściciel grupy Arcadia, w której skład wchodzi m.in. Top Shop, Dorothy Perkins, Miss Selfridge czy Wallis, postanowił poszerzyć wachlarz swoich usług o jeszcze jedną markę. Tym razem o charakterze sportowym. Parkwood Topshop Athletic będzie nowością na rynku, a dodatkowym atutem marki ma być współpraca z Beyoncé. To nie pierwszy raz kiedy piosenkarka będzie mogła dać upust swojej kreatywności na polu modowym. Już wcześniej amerykańska diwa współpracowała z H&M przy kolekcji kostiumów kąpielowych w 2013 roku (która notabene odniosła wielki sukces). W ofercie Parkwood Topshop Athletic dostępna będzie kompleksowa oferta dla sportowców – od butów, po ubrania i inne akcesoria przydatne podczas ćwiczeń. Jak podaje amerykański „Vogue” Beyoncé będzie nie tylko czuwać nad projektami, ale aż 50% udziałów nowego brandu należy do niej.

Beyoncé wraz z Sir Philipa Green i jego rodziną 

W ostatnim wywiadzie dla „Evening Standard” Sir Green zdradził, że zespół pracuje nad rozszerzeniem dystrybucji na cały świat, a głównym powodem jest zamiar wprowadzenia nowej marki na globalny rynek. Parkwood Topshop Athletic będzie dostępny w 20 krajach na całym świecie. A jak ma się prezentować kolekcja? Tego jeszcze nie wie nikt – wszelkie informacje dotyczące projektów są skrycie utrzymywane. Jednak Beyoncé znana jest z swojego perfekcjonizmu i dobrego gustu, co daje nam pewność, że kolekcja może spełniać oczekiwania konsumentów pod względem jakości i projektu.

Jak współpraca piosenkarki z marką odzieżową odbije się na rynku? Już teraz mówi się, że przyszłoroczna kolaboracja przyniesie właścicielowi marki 5% zysku. Przypomnijmy, że majątek sir Philipa Green magazyn „Forbes” oszacował na 5,2 miliarda dolarów.

Już nie możemy się doczekać!