W tym roku mija 20 lat Y-3, wspólnego projektu adidas i japońskiego projektanta Yohjiego Yamamoto. Aby uczcić ten wspaniały kamień milowy, duet przygotowuje się do debiutu nowej kolekcji.
Marka skupia się na najnowocześniejszym rzemiośle i innowacyjnym designie, który rozszerza ekspresyjną perspektywę partnerstwa. Składając hołd nieustraszonej mentalności Yamamoto, Y-3 Atelier kontynuuje badanie zderzenia odzieży sportowej i awangardowej mody poprzez śmiały obiektyw zaostrzony zaawansowanymi technikami wydajności. Każda kolekcja będzie koncentrować się na wyjątkowej narracji, która opowiada o podróży Yamamoto do projektowania i będzie prezentować grafiki zaczerpnięte z poprzednich wybiegów projektantów.
Sezonowa kolekcja będzie czerpała z japońskiego słowa „Monozukuri” — co oznacza „produkcja”. Zakorzenione w procesie skoncentrowanym na rzemiośle, Y-3 Atelier debiutuje szczegółowym podejściem do projektowania, które przełamuje tradycyjne granice.
Pierwsza kolekcja stanowi ukłon w stronę charakterystycznych kodów adidas, jednocześnie prezentując transformacyjną odzież męską i damską dla obecnego pokolenia. Asymetryczne sukienki maxi mają dynamiczny kołnierzyk typu pop i pojedyncze zapięcie na piersi. Logo Three Stripes porusza się wraz z naturalnymi krzywiznami ciała. Klasyczne garnitury łączą się z przezroczystymi koszulami zapinanymi na guziki oraz dzianinowymi koszulkami polo. Trencze mają współczesny styl, idealnie łącząc się z luźnymi spodniami, które odsłaniają animowane grafiki pod spodem.