W nowej kolekcji marki Wolford kobieta MVP wyrusza w podróż , prezentując wyjątkową współpracę w której dziedzictwo ponadczasowych looków marki bieliźnianej łączy się z włoską marką modową, nadając wyrazistym ubraniom jeszcze większego sznytu. To wyjątkowa okazja, która daje możliwość uczczenia współczesnych kobiet. Kobiecej siły i wyjątkowości, zarówno ciała, jak i duszy, dlatego data dzisiejszej premiery nie jest przypadkowa!
Nowa kolekcja Wolford
Współpraca „MVP Wardrobe powered by Wolford” powstała dzięki fuzji stylów obu marek. Maria Vittoria Paolillo – założycielka i dyrektor kreatywna marki MVP Wardrobe, zaprojektowała reinterpretację kilku kluczowych elementów z kolekcji Wolford. Zobaczymy tutaj między innymi takie klasyki jak body Chicago, legginsy Baily i ulubione rajstopy fanek Wolford – model Fatal 15.
Cała kolekcja składa się z jedenastu elementów. Możemy wybierać spośród body z charakterystycznymi poduszkami na ramionach (dostępne w kolorze różowym i czarnym) po klasyczne topy w wersji z błyszczącego materiału. Możesz je na przykład założyć z dopasowanymi kolorystycznie legginsami lub kontrastowymi skarpetkami frotte. Dzięki temu uzyskasz stylizację klasycznych rajstop z zadziornym i zmysłowym charakterem.
Zdjęcia do kampanii zostały wykonane przez utalentowanego fotografa Riccardo Dubitante z wizją stylistki Ramony Tabity.
Kolekcja w sprzedaży od dziś!