Pośród innowacji opartych na sztucznej inteligencji, nowa kolekcja odzieży damskiej „Alter Ego” Weekday ma na celu zbadanie, co czyni ludzi wyjątkowymi.
Mając nadzieję, że zainspiruje swoich konsumentów do „zaufania swoim instynktom i przeżywania swojej ekspresji”, limitowana edycja, składająca się z 20 elementów, czerpie inspirację z cyfrowego projektowania i wielowymiarowych osobowości. Kolekcja składająca się ze zdekonstruowanego dżinsu, rzeźbionego nylonu i lekkich warstw ma na celu zachęcenie klientów do mieszania i dopasowywania oraz odblokowywania nowych stylizacji.
Wracając do przedmiotów z dziedzictwa Weekday, „Alter Ego” szczyci się kontrastującymi kolorami, nieoczekiwanymi warstwami i ukrytymi detalami. Wyróżniające się elementy obejmują sukienkę maxi z odkrytymi ramionami, lnianą marynarkę z wycięciami i dżinsy, które zamieniają się w spódnicę.
„Co sprawia, że ludzie są wyjątkowi przy rosnącej popularności sztucznej inteligencji? Ta kolekcja odzwierciedla nasze zachcianki, cechy osobiste i złożoną świadomość”, wyjaśnia projektantka Alice Shulman. „Niektórzy mówią:„ zobaczyć znaczy uwierzyć ”, w tym przypadku noszenie to wiara. I nie ma odpowiedniego sposobu, aby go nosić”, dodaje.