Ta limitowana kolekcja jest mocnym wejściem w zimowy sezon. Idea całości oparta jest na grze światła i ciemności, a więc wyrazistym kontraście. Widać go na zdjęciach Adama Plucińskiego na każdym kroku – zarówno w technicznych rozwiązań, jak i, a może przede wszystkim, w doborze bohaterów sesji.
Maria, Julia, Damian, Marek i Yasu to zdecydowanie charakterystyczne osobowości. Każdy z nich opowiada inną, ciekawą historię. Jest więc nietypowo, podobnie jak nietypowa jest kapsułowa kolekcja PROSTO. Uszyta w limitowanej ilości egzemplarzy, dostępna wyłącznie online. W kolorach dominują neonowa pomarańcz, klasyczna czerń i wyrazista czerwień.
W męskiej części znajdziemy znane klasyki Prosto z poprzednich kolekcji w nieco innej odsłonie m.in. czarny bomber oraz klasyczna, surowa, czarna kurtka dżinsowa z charakterystycznymi czerwonymi naszywkami to nasze typy.
To kolejna, po ostatniej inspirowanej latami 90., kampania, która zdecydowanie na dłuższą chwilę przykuwa uwagę odbiorcy.
Bardzo lubimy!