Do grona marek, które promują odpowiedzialną modę trzeba zaliczyć kolejną – polski brand Elementy. Najnowsza kampania "Elementy które łączą" nawiązuje do propagowania międzypokoleniowej więzi zamiast nadmiernego konsumpcjonizmu. „Nie potrzebujesz? Nie kupuj! Inwestuj w jakość, a nie ilość, zachowuj ubrania na lata, dziel się nimi i dbaj o środowisko” czytamy w informacji prasowej.
Łączenie jest w nowej kolekcji polskiej marki kluczowe – Elementy łączą w sobie – ponadczasowe kroje, rzemieślnicze krawiectwo i najlepszą jakość wykonania znacznie wykraczające poza chwilowe trendy – oraz ludzi. Nowa kolekcja marki Elementy to nie tylko wiosenno-letnie nowości w postaci śmiałych kolorów czy sukienki Lara Dress. To także podtrzymanie silnej tożsamości marki oraz wyjście naprzeciw coraz powszechniejszym ruchom na rzecz ochrony środowiska.
– Przejrzystość cen, transparentność produkcji oraz kapitał społeczny – to nasze trzy główne i niezmienne filary działalności. Nigdy nie ukrywaliśmy też procesu i warunków, w których powstają nasze ubrania. Chcemy także aspirować do działań w duchu zero waste, na przykład poprzez kartony wielokrotnego użytku. W tym sezonie dodatkowo stawiamy na naturalne materiały tj. len, nowoczesny tencel, który idealnie sprawdzi się w letnich warunkach, oraz cupro. Do tego sięgamy po odważne, soczyste kolory – mówi Bartosz Ladra, współwłaściciel marki.
I tak, wśród dotychczas stonowanych klasyków z metką Elementy, w kolekcji na wiosnę-lato 2019 wyróżniają się projekty w odcieniach różu, żółci czy butelkowej zieleni. Potrzebę letniej świeżości oddaje nowa sukienka Lara Dress. Jest ona dedykowana wszystkim kobietom. Bo Elementy nie wykluczają i nie dzielą. Wręcz przeciwnie – łączą całe pokolenia i zachęcają do przedłużania cyklu życia ubrań. Jest to możliwe dzięki ponadczasowym wzorom, użyciu najwyższej jakości tkanin oraz dokładnemu wykonaniu.
W tym duchu Elementy łączą w sobie nie tylko kilka niezbywalnych reguł swojej tożsamości, ale także zachęcają do wspólnej zabawy modą. Ponad podziałami na wiek, osobowość czy styl. To apel o stworzenie trwałej, międzypokoleniowej relacji i śmiałe postawienie na swoisty uniwersalizm.
– Elementy nie mają sezonowych wyprzedaży. Nie sięgamy po szybką modę i bezrefleksyjne zakupy. Stawiamy na ponadczasowość krojów. Relacja łącząca przedstawione w naszej nowej kampanii kobiety symbolizuje powyższe wartości. Zachęcamy do dzielenia się ubraniami i wspólnego celebrowania mody. Takie właśnie są Elementy – tłumaczy Marta Garbińska – Włodarczyk, współwłaścicielka marki.
Fotograf: Maciej Nowak
Stylizacja: Bartek Indyka
Make-up i włosy: Anna Słowińska
Modelki: Weronika Tara Singh, Dorota Liliental.
Kolekcja na sezon wiosna-lato 2019 jest dostępna we flagowym butiku Elementy w warszawskim Domu Handlowym Mysia 3, w Elementy Studio we wrocławskim centrum handlowym Renoma oraz na www.elementywear.com