MODA

Nowa kolekcja marki Elementy: Ubrania które łączą

29.05.2019 Wojciech Szczot

Nowa kolekcja marki Elementy: Ubrania które łączą
Fot. Maciej Nowak

Do grona marek, które promują odpowiedzialną modę trzeba zaliczyć kolejną – polski brand Elementy. Najnowsza kampania "Elementy które łączą" nawiązuje do propagowania międzypokoleniowej więzi zamiast nadmiernego konsumpcjonizmu. „Nie potrzebujesz? Nie kupuj! Inwestuj w jakość, a nie ilość, zachowuj ubrania na lata, dziel się nimi i dbaj o środowisko” czytamy w informacji prasowej. 

Łączenie jest w nowej kolekcji polskiej marki kluczowe –  Elementy łączą w sobie – ponadczasowe kroje, rzemieślnicze krawiectwo i najlepszą jakość wykonania znacznie wykraczające poza chwilowe trendy – oraz ludzi. Nowa kolekcja marki Elementy to nie tylko wiosenno-letnie nowości w postaci śmiałych kolorów czy sukienki Lara Dress. To także podtrzymanie silnej tożsamości marki oraz wyjście naprzeciw coraz powszechniejszym ruchom na rzecz ochrony środowiska.

Maciej Nowak
Fot. Maciej Nowak

Przejrzystość cen, transparentność produkcji oraz kapitał społeczny – to nasze trzy główne i niezmienne filary działalności. Nigdy nie ukrywaliśmy też procesu i warunków, w których powstają nasze ubrania. Chcemy także aspirować do działań w duchu zero waste, na przykład poprzez kartony wielokrotnego użytku. W tym sezonie dodatkowo stawiamy na naturalne materiały tj. len, nowoczesny tencel, który idealnie sprawdzi się w letnich warunkach, oraz cupro. Do tego sięgamy po odważne, soczyste kolory – mówi Bartosz Ladra, współwłaściciel marki.

I tak, wśród dotychczas stonowanych klasyków z metką Elementy, w kolekcji na wiosnę-lato 2019 wyróżniają się projekty w odcieniach różu, żółci czy butelkowej zieleni. Potrzebę letniej świeżości oddaje nowa sukienka Lara Dress. Jest ona dedykowana wszystkim kobietom. Bo Elementy nie wykluczają i nie dzielą. Wręcz przeciwnie – łączą całe pokolenia i zachęcają do przedłużania cyklu życia ubrań. Jest to możliwe dzięki ponadczasowym wzorom, użyciu najwyższej jakości tkanin oraz dokładnemu wykonaniu. 

W tym duchu Elementy łączą w sobie nie tylko kilka niezbywalnych reguł swojej tożsamości, ale także zachęcają do wspólnej zabawy modą. Ponad podziałami na wiek, osobowość czy styl. To apel o stworzenie trwałej, międzypokoleniowej relacji i śmiałe postawienie na swoisty uniwersalizm.  

Elementy nie mają sezonowych wyprzedaży. Nie sięgamy po szybką modę i bezrefleksyjne zakupy. Stawiamy na ponadczasowość krojów. Relacja łącząca przedstawione w naszej nowej kampanii kobiety symbolizuje powyższe wartości. Zachęcamy do dzielenia się ubraniami i wspólnego celebrowania mody. Takie właśnie są Elementy – tłumaczy Marta Garbińska – Włodarczyk, współwłaścicielka marki. 

Fotograf: Maciej Nowak
Stylizacja: Bartek Indyka
Make-up i włosy: Anna Słowińska
Modelki: Weronika Tara Singh, Dorota Liliental.

Kolekcja na sezon wiosna-lato 2019 jest dostępna we flagowym butiku Elementy w warszawskim Domu Handlowym Mysia 3, w Elementy Studio we wrocławskim centrum handlowym Renoma oraz na www.elementywear.com