MODA
Nowa Kampanii LOEWE Pre-FW23 przedstawia gwiazdy serialu „The White Lotus” i Dev Hynes
04.06.2023 Katarzyna Tilda Frąckowiak
Relacja Jonathana Andersona i Juergena Tellera jest nierozerwalnie związana z eksploracją świata LOEWE. Stworzyli wspólnie kampanię promującą kolekcję na sezon jesień/zima 2023.
W kampanii reklamowej występują Aubrey Plaza i Murray Bartlett, a także amerykańska aktorka Myha’la Herrold, irlandzka aktorka Ruth Negga i japońsko-brytyjska aktorka Sonoya Mizuno Możemy także podziwiać takich artystów jak muzyk Dev Hynes, japoński komik Takeshi Kitano, model Xiao Wen Ju, artyści Nairy Baghramian i Koo Jeong A oraz kurator i dyrektor Serpentine Galleries Hans Ulrich Obrist.
Szczególnie wyróżniające się elementy to noszone na wybiegu szpilki balony, torebka Paseo Satchel, włochate zamszowe sztyblety i charakterystyczne dla LOEWE dżinsowe spodnie Anagram, abstrakcyjna dżinsowa koszula w grzybki (i pasujące do niej bermudy), szereg toreb z rafii oraz top, który jest wykonany z jedwabiu i ma wyglądać jak kokardka ze wstążki. Jednym z najodważniejszych zestawów jest ten, który ma na sobie Kitano. Jest to dwuczęściowa koszula i spodnie pokryte grafiką sztućców.