
Kiedy Raf Simons zaprezentował kolekcję na sezon jesień/zimę 2022, było oczywiste, że projektant kontynuuje idee high fashion w swoim własnym, charakterystycznym stylu.
Podczas gdy kolekcja prezentowała znajome materiały, została zaprezentowana w różnych nowych fasonach, niektóre bardziej dopasowane niż jego inne charakterystyczne, oversize’owe stylizacje. Szykując się na chłodniejszy sezon, kampania Rafa Simonsa to seria zdjęć modelek i modeli w ewidentnie intymnych pozach. Ciała są splecione ze sobą, mając na sobie jedne z najbardziej eleganckich modeli z kolekcji FW22.
Kampania ponownie łączy Simonsa z jego długoletnimi współpracownikami Willym Vanderperre i Olivierem Rizzo w zestawie intymnych zdjęć, aby podkreślić nadchodzącą kolekcję FW22. Kampania skupia się na elementach, takich jak wysokie skórzane buty, kombinezony wykonane z lakierowanej skóry w celu stworzenia błyszczącej, czarnej estetyki lateksu, futrzane czapki, tuniki i wiele innych.