MODA

Nowa kampania reklamowa Raf Simons jest bardzo intymna

01.10.2022 Katarzyna Tilda Frąckowiak

Nowa kampania reklamowa Raf Simons jest bardzo intymna

Kiedy Raf Simons zaprezentował kolekcję na sezon jesień/zimę 2022, było oczywiste, że projektant kontynuuje idee high fashion w swoim własnym, charakterystycznym stylu.

Podczas gdy kolekcja prezentowała znajome materiały, została zaprezentowana w różnych nowych fasonach, niektóre bardziej dopasowane niż jego inne charakterystyczne, oversize’owe stylizacje. Szykując się na chłodniejszy sezon, kampania Rafa Simonsa to seria zdjęć modelek i modeli w ewidentnie intymnych pozach. Ciała są splecione ze sobą, mając na sobie jedne z najbardziej eleganckich modeli z kolekcji FW22.

Kampania ponownie łączy Simonsa z jego długoletnimi współpracownikami Willym Vanderperre i Olivierem Rizzo w zestawie intymnych zdjęć, aby podkreślić nadchodzącą kolekcję FW22. Kampania skupia się na elementach, takich jak wysokie skórzane buty, kombinezony wykonane z lakierowanej skóry w celu stworzenia błyszczącej, czarnej estetyki lateksu, futrzane czapki, tuniki i wiele innych. 

W kampanii nie pokazano płaszczy ze skóry winylowej, które przyciągnęły uwagę fanów, którzy preferują wzniosły, a jednocześnie swobodny wygląd swojej odzieży wierzchniej. Kampania obejmuje przesadne nakrycia głowy z zasłaniającymi twarz kapeluszami.