MODA, SHOPPING ONLINE, STYL ŻYCIA
Róża pustyni i Maroko w nowej kampanii Mohito
09.04.2018 Katarzyna Błażuk
Projektanci Mohito postawili w tym sezonie na ultrakobiecą estetykę utrzymaną w klimacie hippisowskich lat 70.. W letniej kolekcji przeważają więc zwiewne fasony, które nabierają charakteru dzięki tropikalnym nadrukom oraz soczystym odcieniom pomarańczu, fuksji i koloru żółtego. Znajdą w niej ubrania i dodatki zarówno dziewczyny odnajdujące się w hippisowskiej stylistyce jak i zwolenniczki klasyki, bo nie zabrakło w niej kobiecych koszul, kombinezonów czy sukienek maxi. Wspólnym mianownikiem są detale, które na myśl przywodzą upalne wakacje. Poza falbanami, dekoltami typu carmen i turbanami, wzrok przykuwają oryginalne klapki i pełna przepychu biżuteria, która najlepiej wygląda na tle niebanalnie wykorzystanych cekinów, szyfonu i satyny.
Tłem kampanii jest gorące Maroko ze wszystkimi energicznymi kolorami i niepowtarzalnymi krajobrazami, które niezmiennie inspiruje, kolejne pokolenia artystów i projektantów. Na tło zdjęć składają się także niepowtarzalne wnętrza: słynne mozaiki, etniczne dywany i pustynny krajobraz. Roślinność i kolorystyka wnętrz świetnie podkreślają letni charakter ubrań i dodatków. Kampanię sfotografował Mateusz Stankiewicz, a przed jego obiektywem stanęły wschodzące gwiazdy modelingu: Marta Pawłowska i Karolina Warzecha. Ich naturalna uroda świetnie współgra ze zwiewnymi tkaninami i wyrazistymi printami, które dominują w nowej kolekcji marki.