MODA, SHOPPING ONLINE, STYL ŻYCIA
Kampania MMC wiosna-lato 2017 w obiektywie Gosi Turczyńskiej
16.03.2017 Michalina Murawska
Projektanci tworzący markę MMC, już wypracowali sobie mocny i rozpoznawalny styl, który nie wymaga podpisywania ich nazwiskami i który bazuje głównie na geometrii oraz minimalizmie. Rafał Michalak i Ilona Majer czerpią ze stylu poprzednich dekad, które z powodzeniem łączą z nowoczesnością i współczesnymi trendami.
MMC Studio Design wiosna-lato 2017
Tym razem retro zestawili ze stylem ulicy. Skupili się na monochromatycznych kolorach, tkaninach Hi-Tech oraz połączeniu mody z lat 20. i 30. Kolorystyka tej kolekcji skupia się na odcieniach bieli, granatu oraz zgaszonej zieleni. Jest w niej sporo obszernych spodni, zdekonstruowanych marynarek, celowo podniszczonych tunik i sukienek, zwiewnych koszul oraz miękkich wełen.
Teksturę materiałów udało się uchwycić na fotografiach Gosi Turczyńskiej, która postanowiła zainspirować się holenderskim malarstwem „złotego wieku”. Duet modeli wystylizował Paweł Kędzierski, który na kilku ujęciach postanowił odkryć ich ciała. Za artystyczny nieład fryzur odpowiadał Emil Zed, a za rozświetlone makijaże Gosia Sulima.
Nowa kolekcja MMC to powiew świeżosci i nowoczesności. Sami najchętniej wykupilibyśmy ją w całości – od teraz także online!