MODA, SHOPPING ONLINE, STYL ŻYCIA
Dekadenckie lata 20. i zmysłowy klimat w nowej kampanii marki Rosa
10.05.2018 Katarzyna Błażuk
Nowa kolekcja Rosy na pewno nie zawiedzie miłośników ekskluzywnej i unikatowej biżuterii. W kolekcji można odnaleźć dekadencki klimat lat 20-tych ubiegłego wieku i magię przedwojennego jubilerskiego kunsztu. Te inspiracje splecione z nowoczesną wizją artystki Agnieszki Rosy, tworzą wyjątkowo efektowne połączenia. Tradycyjne kruszce takie jak złoto, połączone ze szlachetnymi perłami, diamentami oraz ręcznie rzeźbionymi i inkrustowanymi kamieniami zostały zamknięte we współczesnej nowatorskiej formie.
Wśród nich znajdziemy między innymi inspirowane rodowymi sygnetami pierścienie z wtłaczaną w kamień złotą gwiazdą lub trójwymiarową rzeźbą, medalion z diamentem, dla którego inspiracją stał się kieszonkowy zegarek oraz bransoletkę, która przywodzi na myśl stuletnią dewizkę. „Jestem pełna uznania dla zanikającej sztuki jubilerskiej. Otwierany medalion serce z mojej nowej kolekcji to nie tylko piękny przedmiot, ale również mała rzeźba, która skrywa sekret i posiada własną duszę.” – mówi Agnieszka Rosa. Nastrojową sesję wizerunkową, wyróżniającą się subtelną zmysłowością wykonał duetu Kulesza i Pik.
Technika analogowa, którą fotografowie wykorzystali przy tworzeniu zdjęć, idealnie oddaje nastrój kolekcji ROSA. Łagodne oświetlenie, bliskie ujęcia i naturalne stylizacje podkreślają piękno projektów Agnieszki.
My jesteśmy zachwyceni a wy?