MODA
Nowa kampania Fiorucci celebruje powrót do miasta aniołów
14.04.2023 Katarzyna Tilda Frąckowiak
W przypadku kolekcji Fiorucci na sezon wiosna/lato 2023 Daniel W. Fletcher starał się ożywić związek między marką z wytłoczonym logo Angels a kalifornijskim City of Angels. Wykorzystując charakterystyczną dla Paris Mumpower estetykę fotografii Big Shot, ze stylizacją Tabithy Sanchez, kampania z bliska odzwierciedla kalifornijskie inspiracje kolekcji, skupiając jednocześnie grupę modeli idealnych na pustynię.
„Każdy sezon zaczynam od przeglądania archiwum Fiorucci i jedną z rzeczy, które odkryłem w tym sezonie, była sterta zdjęć z wydarzenia w sklepie w Beverly Hills w latach 70. z okazji premiery albumu Blondie, Parallel Lines”, powiedział Fletcher.
„LA jest ważną częścią historii Fiorucci i uwielbiam słuchać opowieści o sklepie, który zajmował Beverly Theatre z pompującą muzyką i Andym Warholem i Joan Jett spędzającymi czas w sklepie”, dodał. „Brzmi to jak szalony czas, więc zawsze uwielbiam przywracać markę tutaj i świętować to, gdzie jesteśmy dzisiaj z nową generacją twórców, którzy są teraz częścią rodziny Fiorucci”.
W palecie kolorów kolekcji delikatne odcienie, w tym stonowane brzoskwinie, zieleń szałwii i liliowy, kontrastują z odważnymi odcieniami, takimi jak cytrynowa żółć, fuksja, żywy cyraneczka i limonka. Tekstylia również obejmują spektrum. Jedwabne koszule łączą się z dżersejowymi kamizelkami z charakterystycznymi naszywkami Fiorucci Angels, a dzianiny oddają nastrój kolekcji zarówno poprzez klasyki Fiorucci, jak i szydełkowe zestawy. Archiwalne nadruki z 1967 roku, zawijasy roślinnych logo, tradycyjne monogramy i młodzieńcze motywy zebry w niezliczonych stylach są gotowe na ciepłą pogodę.
Kolekcja Fiorucci wiosna/lato 2023 jest już dostępna do kupienia na stronie internetowej marki oraz we wszystkich punktach sprzedaży detalicznej.