Balenciaga to jedna z najgorętszych marek na świecie. Nowa kampania reklamowa „The Lost Tape” promuje kolekcję inspirowaną latami 90.
„The Lost Tape” promuje modowe pomysły tego okresu, prezentując „przekaz z przeszłości o tym, co mogło być i czego nigdy nie było”. Nowa kampania jest pierwszą częścią wieloczęściowej kampanii. Występują w niej piosenkarka Aya Nakamura, a także modelka Bella Hadid, Kit Butler, Zuo Chen, Abdou Diop, Inti Wang. Zdjęcia zostały zrobione przez brytyjską artystkę Nadię Lee Cohen, przedstawiają uwodzicielski i zmysłowy styl reklamy z początku lat 90.
W kampanii prezentowane są nadchodzące nowości, takie jak trzyczęściowe dżinsy, płaszcze, obcisłe topy, przestarzałe trencze, spodnie z niskim stanem i wiele innych. Dopełnieniem kolekcji są elementy takie jak Crocs Bag, torba XX, torba klepsydra i wiele innych.