MODA
NMIXX wystąpiła w kampanii Loewe na sezon pre-spring/summer 2023
12.12.2022 Katarzyna Tilda Frąckowiak
LOEWE właśnie zaprezentowało swoich nowych globalnych ambasadorów. Marka zrobiła to w nietypowy sposób. Zostali oni umieszczeni w samym sercu kampanii poprzedzającej kolekcję wiosna/lato 2023.
Siedmioosobowa k-popowa grupa NMIXX występuje w śmiałej nowej kampanii, aby zaprezentować unikalne podejście do nowej kolekcji, łącząc swoją estetykę z pomysłową wizją kreatywną LOEWE, wyrażoną poprzez spersonalizowane sukienki z nadrukiem twarzy.
Wyróżniającym się elementem jest niewątpliwie sukienka z nadrukiem twarzy, przerobiona na niestandardowe, jedyne w swoim rodzaju wersje ich własnych twarzy, noszone przez członków zespołu Lily, Haewon, Sullyoon, Jinni, Bae, Jiwoo i Kyujin. W kolekcji są także bluzy z kapturem oversize czy odzież wierzchnia. Powróciły torby Compact Hammock, puffer Goya oraz Puzzle.
Uzupełniając kampanię, NMIXX umieścił filmik na TikTok, aby podzielić się własną muzyczną interpretacją marki i jej kolekcji SS23, śpiewając własny refren L-O-E-W-E w swoim unikalnym stylu.