MODA

NMIXX wystąpiła w kampanii Loewe na sezon pre-spring/summer 2023

12.12.2022 Katarzyna Tilda Frąckowiak

NMIXX wystąpiła w kampanii Loewe na sezon pre-spring/summer 2023

LOEWE właśnie zaprezentowało swoich nowych globalnych ambasadorów. Marka zrobiła to w nietypowy sposób. Zostali oni umieszczeni w samym sercu kampanii poprzedzającej kolekcję wiosna/lato 2023.

Siedmioosobowa k-popowa grupa NMIXX występuje w śmiałej nowej kampanii, aby zaprezentować unikalne podejście do nowej kolekcji, łącząc swoją estetykę z pomysłową wizją kreatywną LOEWE, wyrażoną poprzez spersonalizowane sukienki z nadrukiem twarzy.

Wyróżniającym się elementem jest niewątpliwie sukienka z nadrukiem twarzy, przerobiona na niestandardowe, jedyne w swoim rodzaju wersje ich własnych twarzy, noszone przez członków zespołu Lily, Haewon, Sullyoon, Jinni, Bae, Jiwoo i Kyujin. W kolekcji są także bluzy z kapturem oversize czy odzież wierzchnia. Powróciły torby Compact Hammock, puffer Goya oraz Puzzle.

Uzupełniając kampanię, NMIXX umieścił filmik na TikTok, aby podzielić się własną muzyczną interpretacją marki i jej kolekcji SS23, śpiewając własny refren L-O-E-W-E w swoim unikalnym stylu.