KULTURA

Nike i Ghetto Gastro w wyjątkowej waflowej kolaboracji

06.01.2023 Katarzyna Tilda Frąckowiak

Nike i Ghetto Gastro w wyjątkowej waflowej kolaboracji

Japońska marka sacai połączyła siły z kolektywem spożywczym Ghetto Gastro, aby stworzyć menu inspirowane logo Swoosh, serwowane w pop-up Harajuku, Tokyo Burnside.

We wspólnej kawiarni sacai GASTRO będzie oferować cztery unikalne kombinacje gofrów, od „Strawberry Haze” i „Black Power” po „Chicken Coup” i „Triple C”. Najpierw „Strawberry Haze”, wafel w kształcie podeszwy ze świeżymi truskawkami, a następnie „Chicken Coup”, czyli kurczak i gofry. Następny w kolejce jest „Black Power”, składający się z czekoladowego gofra podawanego z lodami z babki lancetowatej. Ostateczna oferta to nic innego jak wyśmienite doznania kulinarne, ponieważ łączy kawior ze skromnym gofrem.

Każdy wafel jest bezglutenowy i ma pieczęć aprobaty Swoosh (dosłownie) opracowaną na podstawie własnej receptury sacai. Goście kawiarni mogą również spróbować różnych kaw i napojów na bazie matchy, dostarczonych przez Rocky’s Matcha i Blue Bottle Coffee. Zgodnie z oczekiwaniami współpraca jest wspierana przez Nike, więc kawiarnia ma również prezentować wspólne produkty, w tym koszulki sacai i Ghetto Gastro pod wspólną marką oraz torby na zakupy.

Kawiarnia sacai GASTRO jest dostępna do odwiedzenia w lokalizacji Tokyo Burnside w Harajuku.