Najnowsza kampania Nike ma na celu uhonorowanie kobiet-sportowców jak nigdy dotąd, ukazując zaangażowanie marki odzieży sportowej w służbę kobiecej społeczności. Wspierana przez „największą jak dotąd inwestycję Nike w kobiety”, kampania skupia kolektyw silnych kobiet, w tym sportsmenki, współpracowniczki i trenerki z branży modowej, sportowej, tanecznej i nie tylko.
W kampanii występują Yoon Ahn i Feng Chen Wang, a także Megan Thee Stallion i Parris Goebel torująca drogę kobietom w branży muzycznej. Kampania skupia się także na elitarnych sportowcach i trenerach, takich jak Anna Cockrell, Betina Gozo, Crystal Dunn, Sabrina Ionescu, Tunde Oyeneyin i innych.
„Przez ostatnie 50 lat byliśmy zarówno lekceważący, jak i dyrektywni – Just Do It. Zachęcamy ludzi na całym świecie, aby przejęli inicjatywę i działali” – wyjaśniła Liz Weldon, globalna wiceprezes ds. zarządzania marką kobiet w Nike, w komunikacie prasowym. „Dzisiaj spotykamy ludzi tam, gdzie są. Chcemy, aby każdy mógł realizować swoje najlepsze ja poprzez umysł, ciało i życie. Świętujemy wszystkie formy ruchu, dla wszystkich kobiet i wszystkich ciał. Widzimy, jak kobiety i dziewczęta przewodzą zmianom we wszystkich aspektach społeczeństwa i chcemy być jej największym orędownikiem”, dodaje.