Podczas nowojorskiego Tygodnia Mody odbył się niezwykły pokaz marki PUMA. 13 września, podczas pokazu, widzowie wprowadzeni byli w doświadczenie zupełnie nowego wymiaru, podczas którego mieszała się ze sobą przeszłość, teraźniejszość i przyszłość.
PUMA „FUTROGRADE”
„FUTROGRADE” to połączenie ze sobą przeszłości, teraźniejszości i przyszłości. Pokaz odbył się dodatkowo nie tylko na żywo, ale i w tym samym momencie marka uruchomiła pokaz Black Station w metaverse, który obejmował ekskluzywne NFT z limitowaną edycją fizycznych sneakersów. Ta odsłona cyfrowego show dostępna jest na stronie. Sama idea Black Station powstała jako wciągające i interaktywne miejsce, w którym można poznać przyszłość marki. To dynamicznie rozwijająca się strefa 3D, która łączy widzów z różnymi aktywacjamiweb3, które marka zaplanowała na przyszły rok. Marka odsłania więc przed widzem nieznaną nikomu innemu przyszłość.
Podczas samego pokazu FUTROGRADE zaprezentował cały wachlarz produktów PUMY, zarówno z obecnych, jak i nadchodzących sezonów oraz na to wydarzenie zostały specjalnie przygotowane elementy powstałe pod kuratelą dyrektor kreatywnej PUMA, June Ambrose. Ducha historii dodaje nadchodząca 75-ta rocznica marki, która podkreśla ducha Forever Faster – łącząc historię i dziedzictwo z innowacjami w projektowaniu.
Podczas pokazu zaprezentowano kolekcję Downtown (ekskluzywna odzież streetwearowa, powstała z naciskiem na zrównoważony rozwój), Luxe Sport (luksusowa odsłona mody ulicznej, która bawi się krojami oraz brandingiem), Player’s Lounge (nowa koncepcja estetyki piłki nożnej, celebracja stylizacji kibiców), PUMA Tech (techniczna kolekcja streetwearowa wykonana w sposób zrównoważony) oraz Uptown (gama produktów wykorzystujących najwyższej jakości tkaniny).