MODA
New Balance świętuje Grey Day w hołdzie swoim ikonicznym modelom obuwia w kolorze szarym
15.05.2021 Fashion Post
Szary to coś więcej niż tylko odcień. W New Balance reprezentuje on nieustraszoną niezależność umysłu i definiuje subtelną filozofię projektowania, która jest kotwicą naszego obuwia. Wiele z ikonicznych modeli New Balance zostało wydanych na świat w kolorze szarym, który symbolizuje dziedzictwo marki i ducha niezależności w całym przemyśle obuwniczym.
New Balance świętuje Grey Day: to hołd dla ikonicznych modeli obuwia marki wydanych w kolorze szarym. Dziś to właśnie z tym kolorem najbardziej kojarzona jest marka New Balance
New Balance świętuje ponad 100 lat niezależności w sięganiu po kolor, który z dumą od dawna występuje w rodzinie marki: szary. Bardziej niż jakikolwiek inny kolor symbolizuje on korzenie New Balance, a także należy do rodzinnego dziedzictwa marki. Łączy w sobie globalną dynastię złożoną z indywidualnych podmiotów.
Czym jest nieustraszona niezależność według New Balance? „Pozostając wiernym temu, kim jesteśmy, bez względu na wszystko, stoimy w sprzeczności z konwencją, inspirując innych, aby czynili to samo” czytamy w informacji prasowej celebrującej Grey Day. „Nie można tego wyrazić ani jednym zwrotem, ani obrazem, ani też emocją. Ponieważ dla nas to nie jest wyłącznie pusty slogan. To postępowanie. Mantra, która skupia w sobie cel oraz wartości New Balance”.
Szary model New Balance – noszony przez każdego
W swojej istocie historia Worn by anyone jest historią jedności. Model 574 może być dla każdego, zawsze i wszędzie. To but, który jest noszony przez zróżnicowaną grupę ludzi, z odrębnych środowisk, na wiele indywidualnych sposobów. Przypomina nam wszystkim, że bez względu na to, kim jesteśmy, skąd pochodzimy i w co wierzymy, wszyscy mamy coś wspólnego – zdolność do autentycznego wyrażania siebie. Od ponad trzech dekad 574 jest jednym z najbardziej cenionych sneakersów, a dziś należy do najbardziej ikonicznych modeli New Balance. 15 maja uczcimy 574 w jego oryginalnej kolorystyce – szarej, która stała się synonimem marki.