Z okazji nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2019 marka House przedstawia niecodzienną kampanię w postaci mini-serialu "Never Leave The House", w której główną role odgrywa oczywiście najnowsza kolekcja.
Zaginiony pies, grupa kosmitów i seria tajemniczych wydarzeń, których nie łączy nic innego, jak… ubrania. Ubrania, które stają się obiektem pożądania niecodziennych bohaterów mini-serialu. Kluczem do wszystkich zagadek jest tytuł "Never Leave The House". Za reżyserię materiałów wideo odpowiada Krzysztof Grajper, który po raz drugi podjął współpracę z marką. Odcinki promowane są retro plakatami, do których zdjęcia wykonał Bartek Wieczorek.
Co nowego w kolekcji na wiosnę-lato 2019? Meżczyźni do wyboru mają tatuażowe i meksykańskie printy, skórzane ramoneski, sztruksowe kurtki i świeży, miętowy kolor. Zwolennicy bardziej casualowego looku znajdą coś dla siebie w linii Sideline Casual, inspirowanej stylem brytyjskich kibiców z lat 90. W propozycjach dla kobiet znajdziemy wartstwowe retro looki, bazujących równiez na sportowych inspiracjach. bluzy z graficznymi nadrukami, multikolorowe bluzki, koszule z dwurzędowym zapięciem i duży wybór szerokich spodni. Z mody nie wychodzą t-shirty z mocnymi hasłami oraz ikonami muzyki takimi jak: Freddie Mecrury czy Whitney Houston.
Dla wszystkich fanów mody i seriali przygotowano wyjątkowy konkurs. Do wygrania są pakiety filmowe i karty podarunkowe House. By wziąć udział w konkursie należy wśród produktów w sklepie online odnaleźć 5 postaci z odcinków "Never Leave The House" i odpowiedzieć na pytanie konkursowe. Więcej szczegółów na oficjalnej stronie House.
Zobaczcie pierwszy odcinek!