MODA

Netflix otwiera sklep z ubraniami z serii Emily in Paris

09.11.2021 Kamila Banak

Emily in Paris przyciągnęła przed ekrany 58 milionów widzów w ciągu miesiąca od premiery, co sugeruje gorące zainteresowanie stylem życia przedstawionym w serialu. Co stanowi jego podstawę? Oczywiście moda! Netflix postanowił zatem pójść o krok dalej i tę modę prosto z serii zaoferować publiczności do kupienia. Jak będzie wyglądał internetowy sklep Emily in Paris?

ViacomCBS Consumer Products – firma pochodząca od MTV Entertainment Studios, która produkuje Emily in Paris – jeszcze bardziej podsyciła zainteresowanie nowym sezonem serialu, ogłaszając datę otwarcia sklepu internetowego z ubraniami z których słyną główni bohaterowie serii. Sklep ma pojawić się online 22 grudnia, czyli wtedy, gdy rozpocznie się transmisja sezonu drugiego. W internetowym sklepie będzie można na przykład kupić kurtkę w kratę od należącej do Chanel Barrie noszonej przez główną bohaterkę, graną przez Lily Collins, lub kolczyki Roberto Coin z frędzlami noszone przez Mindy, graną przez Ashley Park.

 
 
 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Emily In Paris (@emilyinparis)

Inne marki, których produkty będzie można zakupić na tej wyjątkowej stronie, to AZ Factory, Eye M Ileany Makri i Zeus + Dione, a także inne brandy należące do Chanel: Maison Michel jeżeli chodzi o kapelusze, Goossens Paris w przypadku biżuterii i Causse Gantier, który zaoferuje nam rękawiczki. Towar ma trafić do sprzedaży w serwisie Netflix.shop i saks.com. Produkty, które pomogamy stworzyć, są przedłużeniem francuskiej fantazji, która jest tak dużą częścią serii – powiedział Jose Castro, szef grupy Mint, która stoi za pomysłem całego przedsięwzięcia. Mint  ściśle współpracowali z projektantkami kostiumów Patricią Field i Marilyn Fitoussi, tak aby wybrać marki, które odzwierciedlają luksusowy savoir-faire europejskich domów mody.