MODA, SHOPPING ONLINE, STYL ŻYCIA
Natalia Vodianova twarzą ekologicznej kolekcji H&M Conscious Exclusive
09.02.2017 Paulina Kosim
Coraz częściej dochodzą nas słuchy o zanieczyszczeniach i wszechobecnych odpadkach, które negatywnie wpływają na środowisko. Chociaż wiele osób to lekceważy to jednak musimy pamiętać o tym, że Ziemia jest jedna i powinniśmy o nią dbać. Szczególnie jeśli mówimy o oceanach pełnych śmieci i odpadów zaburzających ekosystem. H&M w tym roku postanowił wziąć sprawy w swoje ręce i w związku z tym przeprowadził prawdziwą rewolucję w świecie mody oraz ekologii. Mianowicie, szwedzka marka wyprodukowała nowy materiał BIONIC, który powstał z przetworzonego poliestru z plastikowych odpadów wyrzucanych przez oceany. I to nie jedyny sukces sieciówki na tym polu, ponieważ coraz więcej ich ubrań jest produkowanych z ekologicznych materiałów. Do 2020 roku H&M dąży do tego, żeby korzystać wyłącznie z bawełny przyjaznej środowisku.
Patrząc na zdjęcia projektów Conscious Exclusive ciężko jest uwierzyć, że te delikatne i zwiewne kreacje powstały z morskich odpadów. Jednym z najbardziej imponujących elementów kolekcji jest bez wątpienia pudroworóżowa, plisowana sukienka maxi, która będzie idealną kreacją na nadchodzącą wiosnę. W dodatku tym razem, kolekcja nie będzie składała się wyłącznie z projektów damskich oraz męskich, ponieważ zostanie wzbogacona o ubranka dziecięce oraz ekskluzywne zapachy na bazie olejków organicznych. Niestety, aby ją kupić będziemy musieli poczekać do 20 kwietnia, kiedy pojawi się w sklepach stacjonarnych oraz online. Czekamy!