MODA
Naomi Campbell występuje w kampanii reklamującej torebkę Fendi Peekaboo
02.04.2023 Katarzyna Tilda Frąckowiak
Fendi właśnie wybrał Naomi Campbell jako twarz swojej kampanii torebek Peekaboo, celebrując bogatą historię kultowego projektu.
Torebka po raz pierwszy zadebiutowała na wybiegu Fendi na sezon wiosna/lato 2009. Została zaprojektowana w odpowiedzi na koncepcję „it-bag” jako sposobu na wyróżnienie się z tłumu i ponowne skupienie naszej uwagi na wysokiej jakości wzornictwie i rzemiośle. „W tamtym czasie na wybiegach wszędzie panowała inwazja toreb, więc naprawdę chciałam stworzyć torbę, którą mógł stworzyć tylko prawdziwy producent galanterii skórzanej, taki jak FENDI”, powiedziała Silvia Venturini Fendi.
„To był moment, aby uporządkować sprawy dzięki nowemu klasykowi. Chciałam przywołać piękno zabytkowej torby z zamkiem, ale po raz pierwszy poruszyłam temat ruchu torby”, dodaje. „Dzięki Peekaboo naprawdę chciałam zrealizować ten pomysł torby. To torba, której trzeba doświadczyć: kiedy włożysz ręce do Peekaboo, możesz poczuć jedną z najdelikatniejszych skór na świecie”, dodaje.
Charakterystyczna osobowość Naomi Campbell jest jedną z nielicznych, które naprawdę dorównują energii Peekaboo. Oferując prawdziwą dwoistość minimalizmu i geometryczności, torba ma trapezowy kształt i łączy zarówno giętkie, jak i sztywne formy. Wyposażona w podwójną górną blokadę i obciążony otwór na klucz, torba prezentuje zawieszoną zasłonę po otwarciu, podkreślając jej zakrzywiony kształt „uśmiechu”, z którym stała się tak synonimem.