Marc Jacobs zaprezentował swoją kampanię reklamową na sezon pre-fall 2022, w której wystąpiła modelka Naomi Campbell.
Zdjęcia wykonała wieloletnia współpracowniczka domu mody Larissa Hofmann. Za stylizację odpowiada Danny Reed. W ramach kampanii pojawiają się cztery nowe fasony torebki, w tym The Tote Bag, The Bucket Bag i The Snapshot, a także modele na ramię i kopertówki. Kolorystyka kampanii skupia się na jasnych odcieniach, z torbą na zakupy w kolorystyce „Dragon Fire” i torbą kubełkową w odcieniu „Regal Orchid”.
Nowe torby wykonane są ze skóry licowej, wyposażone w wewnętrzne wsuwane kieszenie oraz odpinane i regulowane paski. Każda skórzana torba ma również wytłoczone logo Marca Jacobsa.
Od narodzin córki w maju 2021 r. Campbell wielokrotnie występowała na ceremoniach wręczenia nagród, takich jak BAFTA 2022 i Met Gala, a także wystąpiła w niedawnej kampanii dla Lanvin.