MODA
Naomi Campbell, Jourdan Dunn i Kristen Stewart w okularach
08.04.2015 Redakcja Fashion Magazine
Karl Lagerfeld dostrzegł w chłodnej, nieco chłopięcej urodzie Kristen Stewart materiał na silną, niezależną kobietę. Przedstawił aktorkę jako fotografkę pracującą na średnim formacie. Sesja odnosi się w pewnym sensie do ewolucji wizerunkowej Stewart, która ostatnio udowadnia, że potrafi zagrać dużo więcej niż tylko drewnianą bohaterkę sagi „Zmierzch”. Koniec z eteryczną nastolatką, która nie domyka ust? Film „Sils Maria” i kampania okularów Chanel z pewnością pomogą aktorce rozpędzić karierę.
Kristen Stewart, Chanel, wiosna-lato 2015, fot. Karl Lagerfeld
Burberry postawiło natomiast na sprawdzoną już kampanię zestawiającą supermodelkę sprzed lat z popularną obecnie instagirl. Różnicy wieku między Naomi Campbell i Jourdan Dunn w zasadzie nie widać. Modelki wyglądają w sezonie wiosna-lato 2015 jak siostry! Fotografował Mario Testino.
Jourdan Dunn i Naomi Campbell, Burberry wiosna-lato 2015, fot. Mario Testino
Film z wiosennej kampanii można obejrzeć tutaj: