MODA

Najnowsza kampania Bimba Y Lola i chihuahua w roli głównej

25.02.2024 FASHIONPOST

Najnowsza kampania Bimba Y Lola i chihuahua w roli głównej

Bimba y Lola to odzieżowy brand z Hiszpanii. Wysoka jakość w połączeniu z odważnymi wzorami, krojami oraz kolorami to znaki rozpoznawcze ich produktów. Bimba y Lola została założona w 2005 roku przez Uxíę i Maríię Domínguez. Pierwszy sklep został otworzony w 2006 w Bilbao, wystrój wnętrz powstał jako autorskie dzieło Elsa Urquijo, która współpracowała wcześniej z innymi markami modowymi. Grupą docelową są kobiety w średnim wieku, które poszukają codziennego ubioru, który nie jest w pełni sformalizowany. Oprócz odzieży Bimba y Lola oferuje również biżuterię, torebki i buty.

Kampania BIMBA Y LOLA Chihuahua na sezon wiosna/lato 2024

Do rodziny akcesoriów szalonej i kolorowej marki dołącza Chihuahua BAG – torebka o kubełkowym, oryginalnym kształcie, mogąca pomieścić więcej, niż wydaje się na pierwszy rzut oka. Bohaterką najnowszej kampanii prezentującej ten model jest australijska modelka Stella Lucia, która uwieczniona w obiektywie artysty Adriana Gonzaleza-Cohena spędza czas ze swoimi miniaturowymi pieskami, ciesząc się codziennymi chwilami beztroski.

Nowej kolekcji akcesoriów prym wiedzie nowy dodatek w rodzinie Bimba y Lola: torebka Chihuahua. To uroczy, klasyczny model przeinterpretowany przez Bimba y Lola w praktycznej formie kubełkowej. Minimalistyczna torebka Chihuahua dostępna jest w wersji skórzanej w trzech rozmiarach (mini, małej, która spokojnie pomieści dorosłą Chihuahuę i dużej, do której na luzie wrzucicie laptopa) oraz siedmiu kolorach, m.in. uroczym błękicie, strażackiej czerwieni i szykownym srebrze.