Do tej pory na świątecznych opakowaniach Kiehl’s widniały prace sławnych artystów, takich jak Faile, Jeff Koons czy Kenny Scharf. W tym roku Kiehl’s postanowił jednak nawiązać współpracę z ukochaną gwiazdą chyba wszystkich z nas, czyli… Myszką Miki!
Słynne „uszy” pomogą nie tylko sprzedać produkty amerykańskiej marki Kiehl’s, ale wesprą także szczytny cel. 100 procent zysków ze sprzedaży tej wyjątkowej kolekcji – (100 000 dolarów) – trafi do Feeding America – organizacji non-profit, która pomaga wyżywić ponad 46 milionów osób w Stanach. Aż trudno uwierzyć, że w tym bogatym kraju aż 42 miliony ludzi cierpi głód, w tym aż 13 milionów dzieci i 5,7 milionów seniorów.
Chris Salgardo, prezes Kiehl’s USA stwierdził, że żaden inny bohater nie nadawałby się lepiej do tego, by pomóc wspierać dzieci i całe rodziny w potrzebie. Disney przynosi radość dzieciom i rodzinom na całym świecie od wielu pokoleń, a teraz dodatkowo pomoże wspierać najbardziej potrzebujących. Bo do tego, że kolekcja wyprzeda się od razu nie mamy żadnych wątpliwości. Kto z nas, niezależnie od wieku, nie chciałby pomóc i mieć w swojej łazience takiego boxu jak poniżej?
Ceny zestawów zaczynają się od 29 dolarów. Znajdziemy w nich same bestsellery marki, takie jak m.in: masło do ciała, krem do rąk, krem do twarzy i balsam do ust.
Obejrzyjcie zdjęcia kolekcji i nacieszcie oczy zanim magiczne produkty trafią do sprzedaży 2 listopada do sklepów Kiehl’s i na Kiehls.com.