MODA, SHOPPING ONLINE, STYL ŻYCIA
Wszystko, co musisz wiedzieć o tygodniu 24-30.07.2017
30.07.2017 Michalina Murawska
Ralph Lauren zorganizuje pokaz w… garażu
Kilka lat temu świat mody obiegła informacja, że nowojorska rezydencja amerykańskiego projektanta dysponuje ogromnym garażem, w którym ten trzyma najdroższe samochody (m.in. Ferrari i Bentleye z lat 20.) i do którego… prawie nie zagląda. Idąc za trendem organizowania pokazów w zaskakujących lokalizacjach Lauren postanowił otworzyć jego wrota przed publiką i zaprezentować w nim swoją najnowszą kolekcję jesień 2017, zanim tak naprawdę rozpocznie się New york Fashion Week. Jak podaje WWD, prezentacja ma zostać poprzedzona kameralną, formalną kolacją. Czy Kanye West otrzyma na nią zaproszenie? Patrząc na zdjęcie poniżej, ma to jak w banku.
Anne Hathaway zagra… Barbie?
Po tym jak okazało się, że początkowo łączona z projektem Amy Schumer, jednak nie wcieli się w rolę najsłynniejszej lalki świata, bardzo możliwe, że powędruje ona do Anne Hathaway. Aktorka podobno prowadzi już zaawansowane rozmowy z twórcami filmu, a jeśli jawi się wam jako niezbyt oczywisty wybór, uspokajamy – film o lalce Barbie ma również opowiadać nietuzinkową historię lalki, która zostaje wyrzucona z „Barbielandu”, bo nie jest idealna.
Nowy teledysk A$APA Rocky’ego to jeden wielki hołd dla twórczości Rafa Simonsa
To, że „Flacko” uwielbia belgijskiego projektanta, a obaj panowie darzą się dużą sympatią, wiadomo nie od dziś. Kilka dni temu swoją premierę miał długo wyczekiwany teledysk do remixu utworu „Raf”, w którym Rocky’emu towarzyszy Frank Ocean, Playboi Carti, Quavo i Lil Uzi Vert. I pomimo że w klipie nie uświadczymy wszystkich panów, z pewnością spełnia on oczekiwania nawet najwybredniejszych i najbardziej zagorzałych fanów Simonsa. A$AP nie tylko odtwarza w teledysku archiwalne kampanie Simonsa, ale także odnosi się do pokazów (jak na przykład tego na wiosnę-lato 2002), a bohaterowie noszą kultowe projekty Belga: bluzę z kapturem z 2002 roku, parki na jesień-zimę 2003, czy projekty stworzone w 2013 roku wraz ze Sterlingiem Rubym (tym samym, który był odpowiedzialny za scenografię ostatniego pokazu Calvina Kleina).
Gigi Hadid gwiazdą kampanii Missoni
Ostatnio to Bella więcej działa w branży modelingu, podczas gdy Gigi oddała się projektowaniu i innym inicjatywom (ostatnio stworzyła kolekcję okularów dla Vogue Eyewear, niedługo będzie też miała premierę kolejna odsłona linii Tommy x Gigi). Nie oznacza to jednak, że starsza z sióstr Hadid całkowicie zrezygnowała z bycia modelką – została gwiazdą najnowszego numeru „Vogue’a”, Karl Lagerfeld po raz kolejny wybrał ją na twarz kampanii Fendi, na to samo zdecydowało się kierownictwo Missoni. Hadid pozuje przed obiektywem Harley Weir ubrana w kolorowe i pokryte wzorami dzianiny, z których słynie włoski dom mody.
Nowa kampania Proenzy Schouler wspiera Planned Parenthood
Miłość do kobiet i inspiracja nimi to jedna z głównych osi działalności marki Proenza Schouler praktycznie od początku jej istnienia. Najnowsza kampania ready-to-wear to także jednoznaczne poparcie dla organizacji Planned Parenthood. W filmie zatytułowanym „A Film For Planned Parenthood of New York City” wystąpiła plejada gwiazd branży mody na czele z Hari Nef i Amber Valettą oraz modelką i stylistką Asosa – Palomą Elsesser, które mówią w nim jak dużo znaczy dla nich bycie kobietą i posiadanie prawa do świadomego wyboru. W specjalnym oświadczeniu, Jack McColough i Lazar Hernandez tak skomentowali poparcie dla tej organizacji:
„W ostatnich miesiącach my oraz marka Proenza Schouler, zostaliśmy zmuszeni, aby jednoznacznie opowiedzieć się za organizacjami, które walczą o to, w co sami wierzymy. Czujemy, że teraz szczególnie musimy wykorzystać nasz głos i platformę, aby głośno mówić o rzeczach, które wspieramy i na których nam zależy. Planned Parenthood ma naprawdę specjalne znaczenie dla kobiet, które pracują w naszej firmie, a jej działania sięgają znacznie dalej niż jedynie Nowy Jork”.
Sesja tygodnia: Anja Rubik w „WSJ Mag” (fot. Lachlan Bailey)