MODA, SHOPPING ONLINE, STYL ŻYCIA

Wszystko, co musisz wiedzieć o tygodniu 19-25.06.2017

25.06.2017 Michalina Murawska

Wszystko, co musisz wiedzieć o tygodniu 19-25.06.2017

Na okładce nowego „Vogue Japan” znalazły się WSZYSTKIE modelki z ostatniego pokazu Dolce&Gabbana

Na początku był chaos… Z pewnością frazę tę niektórzy mogliby odnieść do najnowszej okładki japońskiego „Vogue’a”, do której zaangażowano, uwaga, wszystkie 67 modelek, które wzięły udział w pokazie Dolce&Gabbana na jesień-zimę 2018. Nie są to jednak „zwykłe” modelki – to grono najbardziej wpływowych blogerów, youtuberów oraz dzieci gwiazd, które włoski duet ewidentnie darzy dużą sympatią. Na istnej ludzkiej piramidzie znalazło się miejsce m.in. dla córki Jamiego Foxxa, Corrine, Dylana Lee – syna Pameli Anderson czy blogerka Negin Mirsalehi.

Selena Gomez została gwiazdą jesiennej kampanii Coach

Amerykańska aktorka i wokalistka została mianowana ambasadorką Coach w grudniu, dziś z kolei możemy już podziwiać finalne efekty jesiennej kampanii reklamowej z jej udziałem. Sesję wizerunkową promującą nową kolekcję ready-to-wear oraz nowe modele torebek (cena ok. 900 dolarów), sfotografował sam Steven Meisel, a za makijaże odpowiadała Pat McGrath. To się nazywa dream team!

Drake skomponował piosenkę na potrzeby pokazu Louis Vuitton

Najpierw Supreme, teraz Drake. Louis Vuitton swoimi kooperacjami nie przestaje nas zachwycać i sprawiać, że szczypiemy się z niedowierzania. Kanadyjski artysta, który niedawno uraczył nas nowym i skądinąd świetnym albumem, tym razem skomponował kawałek specjalnie na potrzeby ścieżki dźwiękowej pokazu męskiej kolekcji LV na przyszłą wiosnę. Utwór „Signs”, który już dostępny jest w większości serwisów streamingowych, został zainspirowany najnowszymi projektami Kima Jonesa (dyrektora kreatywnego marki) i wyprodukowany przez wytwórnię Drake’a OVO. Słuchamy i lubimy!

Valentino zmierza w stronę streetwearu i… prezentuje nowe logo

Męska kolekcja Valentino bez ani jednego klasycznego garnituru i zamiast wytwornej włoskiej elegancji promująca… sport? To właśnie zobaczyli goście pokazu najnowszej kolekcji na wiosnę-lato 2018. Pierpaolo Piccioli, który samodzielnie kieruje domem mody po odejściu Marii Grazii Chiury do Diora ma chyba chrapkę na małą rewolucję. Utrzymana w duchu streetwearu i athleisure kolekcja już teraz zbiera ogromne pochwały, podobnie jak nowe logo nawiązujące fontem do klasycznej wersji Valentino sprzed lat. My jesteśmy na tak

Nowa, „zakupowa'” torebka Balenciagi kosztuje prawie… 5 tysięcy złotych

Po bardzo luksusowej i piekielnie drogiej wariacji na temat ikeowskiej „Frakty”, tym razem Balenciaga oferuje model przypominający klasyczną torbę na zakupy, tyle że w cenie, uwaga 1100 dolarów. Wyprodukowana we Włoszech torebka została wykonana z bielonej, cielęcej skóry, wyposażona w czarne, skórzane rączki, podwójne zapięcie na zamek i srebrne, twarde dno. Kluczowym elementem nowego modelu jest także oczywiście umieszczone z przodu logo. Torba jest częścią specjalnej kolekcji stworzonej przez markę dla paryskiego Colette i, jak nietrudno się w przypadku Balenciagi domyślić, została już wyprzedana.

Sesja tygodnia: Charlotte Fraser w „The Edit”

Stylizacja tygodnia: Kate Moss w Londynie