H&M po olbrzymim sukcesie marki matki zdecydował się rozszerzać swoją dominację na polskim rynku. Od kilku lat prężnie działa uwielbiana marka COS (w tym momencie w naszym kraju działa już jej 6 sklepów). Kilka dni temu szwedzka sieciówka oznajmiła, że w Warszawie pojawi się wkrótce jej młodsza marka – Weekday. Zagranicą jest prawdziwym fenomenem i przyciąga, tych, którzy od mody oczekują więcej. Dziś w sieci pojawiła się informacja, że H&M przygotowuje się do jeszcze jednej premiery. W dwóch polskich miastach otwarte zostaną sklepy marki Monki, która również wchodzi w skład H&M.
"Polska to dla nas nowy, fascynujący rynek – mówi Jennie Dahlin Hansson, dyrektor zarządzająca Monki. – Nie możemy się doczekać aż produkty Monki pojawią się w stylizacjach polskich pasjonatek mody. Chcemy, aby Polki odkrywały Monkiwersum nie tylko online, lecz również w sklepach stacjonarnych."
Sklepy Monki w Polsce
Jeśli nigdy nie byłyście w sklepach Monki, zapewniamy Was, że gwarantują niezapomniane doznania. Berlińskie salony nawiązują do stylu kamp (ostatnio bardzo modnego!) oraz glamour. Wnętrza składają się z połyskujących elementów, luster i złota. Jak czytamy w informacji prasowej, również styl polskich sklepów ma nawiązywać do DNA marki – przestrzeń ma się składać z długiej fasady złożonej z łuków, a klientki witać ma karuzela dyskotekowych kul. Sklepy Monki mają zostać otwarte w Katowicach (Galeria Katowicka) oraz w Krakowie. Otwarcie już tego lata!
Monki – co to za marka?
Monki to młodsza siostra H&M – łączy charakterystyczny dla szwedzkiej sieciówki skandynawski styl z azjatycką modą. Jej ubrania nawiązują mocno do tego co akurat jest modne, jednak z pewnym mrugnięciem oka wpasowują się do oczekiwań swojej klienteli, która lubi przesadę. Charakterystyczne są kampanie Monki, które bardzo głośno mówią o równych prawach, akceptacji siebie, kobiecej solidarności oraz o ruchu #bodypositive. Ceny w sklepach Monki są porównywalne do cen sieciówek typu Bershka czy Zara.