MODA
Moliera2.com wdraża pierwszą w Polsce innowacyjną usługę Wirtualnego Doradcy
22.06.2020 Fashion Post
Moliera 2 wychodzi na przeciw oczekiwaniom klientów i wdraża nowe pomysły i innowacyjne technologie, m.in. Wirtualnego Doradcę – wyspecjalizowanego konsultanta, który ma zadanie pomóc w podjęciu satysfakcjonującej decyzji bez wychodzenia z domu.
W czasie epidemii koronawirusa wiele marek, a także sami klienci zauważyli jak ważne są w tych czasach zakupy online. To zachęciło właścicieli sklepów do modernizacji swoich usług w oparciu o nowe technologie. Jedną z takich marek jest luksusowa sieć butików Moliera 2, która właśnie wprowadziła Wirtualnego Doradcę. Dzięki niemu klienci salonów Moliera 2 w Warszawie, Poznaniu i Katowicach mają możliwość konsultacji swoich wyborów z wyspecjalizowanymi pracownikami, i to bez wychodzenia z domu!
Wirtualny Doradca w Moliera 2 to pierwszy taki pomysł na polską skalę. Od teraz wystarczy wybrać odpowiedni numer podany na stronie internetowej Moliera2.com lub na karcie produktu, aby skontaktować się z dedykowanymi konsultantami w jednym z salonów w Warszawie, Poznaniu czy Katowicach poprzez aplikację WhatsApp lub FaceTime, a następnie doradca będzie do dyspozycji.
Jest to świetne rozwiązanie dla osób chcących się upewnić co do rozmiaru czy koloru. Na podstawie zadanych pytań i udzielonych informacji, personel pokaże produkty dostosowane do potrzeb klientów.
Wirtualny Doradca to kolejny etap wdrażania nowych pomysłów i innowacyjnych technologii przez sieć butików Moliera 2. Celem tych wszystkich modernizacji jest przystosowanie oferty do oczekiwań nawet najbardziej wymagających klientów.