MODA
Moda spotyka się z technologią w nowej współpracy Gucci x ŌURA
03.06.2022 Katarzyna Tilda Frąckowiak
Włoski dom mody Gucci niespodziewanie połączył siły z ŌURA, aby dodać modny akcent do inteligentnego pierścionka marki technologicznej.
Łącząc modę z technologią i zdrowiem, współpraca obejmuje 18-karatowe żółte złoto z podwójnym logo G Gucci na czarnym pierścieniu ŌURA. Akcesorium jest wyposażone w najnowszą technologię 3. generacji, która monitoruje tętno, temperaturę i aktywność podczas snu, zapewniając holistyczne wrażenia dobrego samopoczucia. Dane te są gromadzone w aplikacji ŌURA, która analizuje spersonalizowane wskaźniki zdrowia, aby lepiej zrozumieć swój organizm.
Łącząc modę z technologią i zdrowiem, współpraca obejmuje 18-karatowe żółte złoto z podwójnym logo G Gucci na czarnym pierścieniu ŌURA. Akcesorium jest wyposażone w najnowszą technologię 3. generacji, która monitoruje tętno, temperaturę i aktywność podczas snu, zapewniając holistyczne wrażenia dobrego samopoczucia. Dane te są gromadzone w aplikacji ŌURA, która analizuje spersonalizowane wskaźniki zdrowia, aby lepiej zrozumieć swój organizm.
Pierścionek Gucci x ŌURA jest już dostępny w cenie 950 USD w sklepie internetowym Gucci i wybranych lokalizacjach na całym świecie.