Miu Miu właśnie została nazwana „Marką Roku” przez Lyst w corocznym raporcie „The Year in Fashion”. Dogłębnie analizując zachowania i postawy 200 milionów użytkowników, raport oferuje wgląd w trendy, marki i produkty, o których ludzie mówili w tym roku, od stycznia do października.
Nic dziwnego, że Miu Miu zajmuje w tym roku pierwsze miejsce w rankingu najlepszych marek. Wyróżniające się produkty, takie jak np. spódniczka mini i popularne baletki, przyniosły większy o 49% wzrost wyszukiwań w internecie niż w poprzednim roku. Miejsce niegdyś zarezerwowane dla takich marek jak Balenciaga czy Gucci, zajęła marka – córka należąca do Miucci Prady.
Nikt nie wątpił w to, że Diesel zdobędzie pierwsze miejsce w kategorii „Logo Roku”. Marka została okrzyknięta jedną z najgorętszych marek roku, kiedy po raz pierwszy weszła do Lyst Index w kwietniu. Wzrost ten jest prawdopodobnie wynikiem powołania pod koniec 2021 roku dyrektora kreatywnego Glenna Martensa, czyli człowieka odpowiedzialnego za odrodzenie charakterystycznego dla marki logo „D”, a co za tym idzie, za sukces upragnionej torby 1DR.
Współpraca roku 2022 została przyznana Jacquemusowi i Nike, których partnerstwo zaowocowało ponad 50 000 wyszukiwań w ciągu pierwszych 23 godzin. Po ogłoszeniu współpracy, wyszukiwania Jacquemus wzrosły o 55% w Lyst. Zgodnie z oczekiwaniami, „Trend of the Year” trafia do Barbiecore, prawdopodobnie po części za sprawą celebrytów, takich jak Margot Robbie i nadchodzącego filmu Barbie.