Natalie Portman, która jest ambasadorką zapachu Miss Dior od 2010 roku, idealnie uosabia kobietę francuskiego domu mody – jest zarówno dziewczęca, pewna siebie, ale przede wszystkim czerpie z życia pełnymi garściami. I taka jest właśnie nowa kampania Miss Dior i sam zapach, które pokochają wielbicielki kwiatowych kompozycji.
Pierwsze perfumy dom Dior wypuścił w 1947 rok i była to mocno szyprowa kompozycja. Nowy zapach także określany jest jako szyprowy, ale też bardzo kwiatowy. Jego najnowsza odsłona zyskała nowe nuty zapachowe, w których króluje róża. Autorem kompozycji jest Francois Demachy, który zadbał o to, by zapach był romantyczny i dziewczęcy, ale nie przesłodzony. Intensywna, soczysta i wyrazista woda perfumowana Miss Dior w nowym wydaniu znajduje wyraz w zmysłowej kwiatowości. Turecka róża damasceńska łącząc się tu ze zmysłowo-miodową różą z Grasse. Wokół wirują świeże i musujące hesperydowe nuty krwistej pomarańczy, mandarynki i kalabryjskiej bergamotki. Całość ożywiają nuty różowego pieprzu oraz różanego drewna z Gujany.
Sam Demachy tak opowiada o zapachu.
„ Skomponowanie zapachu pachnącego miłością stanowi odwieczne wyzwanie. Jak sprawić, żeby zapach rozpalał ogień namiętności i potrafił utrzymać żar podsycany dzikością, którą jednak da się okiełznać? Postanowiłem uszlachetnić i pogłębić jego kwiatową naturę, podkreślając zmysłowość róż. Do kompozycji dodałem domieszkę pełnych życia, błyskawicznie przyciągających nut, aby zapach stał się wyrazisty. Pozbawiłem Miss Dior ciężkich akcentów. Chciałem, aby zapach olśniewał i oszałamiał jak miłość od pierwszego wejrzenia”
W nowej kampanii zobaczymy zupełnie inną niż dotychczas Natalie Portman, która wciela się w promującym nowe perfumy spocie w zakochaną dziewczynę, która kocha i nienawidzi, jeździ szybko samochodem i skacze z mola wprost do oceanu. Cała akcja rozgrywa się w rytmie energetycznej piosenki Sii „Chandelier”. Reżyserowi spotu Emmanuelowi Cossu, który ma na swoim koncie współpracę m.in. z Audi i Yves Saint Laurent i jest twórcą teledysków dla Drake’a („Energy”) i A$AP Rocky’ego („Everyday”), udało się doskonale oddać wszystkie kolory miłości.
Aktorka teledysk kończy słowami „And you? What would you do for Love? „, które jest także hasłem w kampanii perfum. A wy co gotowi bylibyście zrobić dla miłości?