Marka MISBHV zdążyła już przyzwyczaić nas do tego, że zarówno jej projekty, jak i sezonowe kampanie stoją na światowym poziomie. Po dość minimalistycznej, czarno białej sesji wizerunkowej na jesień-zimę, twórcy tym razem postanowili uzupełnić minimalistyczne zdjęcia o potężną dawkę koloru, który tylko podkreśla pikantny i seksowny wymiar całej kampanii.
Za fotografie po raz kolejny odpowiedzialna była Małgorzata Turczyńska, a przed jej obiektywem stanęli reprezentanci młodego pokolenia polskiego modelingu – Dominik Sadoch, który był także gwiazdą poprzedniej kampanii krakowskiej marki oraz Marta Wieczorek, śliczna podopieczna agencji Model PLUS. Trzeba przyznać, że twórcom udało się stworzyć niepowtarzalny klimat oraz sprawić, że grający z pozoru pierwszoplanową rolę modele, w żaden sposób nie odwracają uwagi od ubrań. A jeśli spojrzy się na najnowsze propozycje od MISBHV, efekt ten doceniamy jeszcze bardziej. W wiosenno-letniej ofercie marki znajdziemy poszarpany i patchworkowy dżins, dziurawione swetry, skórzane kurtki i płaszcze pokryte naszywkami, a także wiele propozycji uniseks.
Pozostaje więc tylko kwestią czasu, aż najnowszą kolekcję MISBHV zobaczymy na najpopularniejszych raperach i fashionistach z całego globu. Brawo!