Trzy sezony wspólnie realizowanych kampanii upłynęły pod znakiem kreatywnej współpracy pomiędzy Mirandą Kerr a firmą Swarovski, której zwieńczeniem poniekąd jest świąteczna mikro kolekcja. „Silna kobieta, która wie, czego chce. Zaangażowała się całym sercem w proces twórczy; prowadziłyśmy ożywione dyskusje, najpierw w Sydney, a później na spotkaniach w różnych miejscach na świecie, od Paryża po Nowy Jork i Los Angeles”, komentuje współpracę z australijską supermodelką, Nathalie Colin, dyrektor kreatywna Swarovski.
Miranda Kerr i Margaret Zhang dla Swarovski
Kolekcja składa się z dwóch linii, „Diapason” i „Duo”, w których dominują kobiece wzory i aplikacje z kryształów. Kerr postawiła na uniwersalne symbole oraz romantyczne klasyki – błyszczące gwiazdki, serduszka i nieco bardziej orientalne ”oczy Fatimy” w wersji bransoletek, delikatnych łańcuszków i kolczyków (kolekcja „Duo”) oraz motywy florystyczne w zimowej kolorystyce („Diapason”).
Miranda Kerr dla Swarovski
Zdjęcia do kampanii zrobiła inna australijska gwiazda sieci, blogerka Margaret Zhang, autorka Shine by Three, na którym to blogu zamieszcza wykonane przez siebie modowe fotografie. Jest też stylistką i konsultantką. Obie panie wyglądają w kampanii świątecznej zjawiskowo i mimo że wakacje w pełni, nową kolekcję Kerr dla Swarovski możecie już znależć w sklepach marki. Może warto w tym roku pomyśleć dużo wcześniej o świątecznych prezentach?