brak kategorii
Miley Cyrus i Marc Jacobs razem w kampanii na rzecz odpowiedzialnego rodzicielstwa
20.04.2016 Justyna Majka
Bohaterowie kampanii nie zostali wybrani przypadkowo. Miley świadomie gra swoją seksualnością, prowokuje, rozbiera się, a przy okazji przekazuje zapatrzonym w nią nastolatkom takie hasła jak: tolerancja, odwaga czy szacunek do samego siebie. Jacobs, z kolei, jest zdeklarowanym gejem, co dla niektórych (na szczęście jest ich coraz mniej) wciąż przekreśla możliwość posiadania potomstwa.
Artystka Marilyn Minter, która od lat 70. zaangażowana jest w emancypację kobiet, postanowiła włączyć znanych i lubianych w swoje działania społeczne. Szybkie dorastanie młodzieży i coraz wcześniejsze rozpoczynanie życia seksualnego sprawiają, że problem zachodzenia w niechciane i nieplanowane ciąże przez nastolatki jest coraz częściej spotykany. W Polsce walczy się z tym wiarą i zakazami, za oceanem edukacją i działaniami artystycznymi.
Teraz Minter na swój warsztat wzięła Miley Cyrus. Artystka stworzyła cykl pięćdziesięciu zdjęć piosenkarki, które można kupić na Etsy. Całkowity dochód ze sprzedaży zostanie przeznaczony na organizację Planned Parenthood zajmującą się walką o prawa reprodukcyjne.
– Miley jest znana odkąd ma 11 lat, jest świetną artystką i naprawdę nie dba teraz o zarabianie pieniędzy – powiedziała Marilyn Minter w programie „The Mike Douglas Show”. – To właśnie ona założyła Happy Hippie Foundation, która pomaga młodzieży LGBT. Teraz Miley pomoże Planned Parenthood – dodała.
Co więc wspólnego z całą akcją ma Marc Jacobs? Projektant postanowił pociągnąć tą inicjatywę dalej i wydrukować zdjęcia Cyrus na t-shirtach, które już niebawem będzie można kupić na jego stronie za 60 dolarów za sztukę.
Trzymamy kciuki za wysoką sprzedaż!